Spotkanie blogerek w Douglas' ie


Cześć wam :)

Pare dni temu w Lubinie odbyło się spotkanie blogerek z marką NYX w galerii Cuprum Arena, dzięki czemu mogłam bliżej przyjrzeć się kosmetykom tejże marki. Poza mną były zaledwie 3 dziewczyny, wiec grono było małe, ale sympatyczne wiec 2 godzinki szybko minęły w przyjemnej atmosferze. W tym czasie oczywiście się malowałyśmy. Makijaż miał być naturalny, na czym głównie skupia się NYX. Lekko podkreślone oczy kredką rozcieraną pędzelkiem w zewnętrznym kąciku powieki ruchomej. Dobrze wytuszowane rzęsy, konturowanie twarzy brązerem,  podkreślenie policzków różem i rozswietlenie. Oczywiście uwydatnienie brwi. Najmocniejszym akcentem mogą być usta, a więc użycie żywej kolorystycznie szminki lub błyszczyka było must have według naszej Pani wizażystki.


Pod koniec dnia szminka mi się zjadła, ale mniej więcej mój naturalny look tak wyglądał :


Mała fotorelacja ze spotkania :


















Jak widać kosmetyków sporo, każdy był dla nas dobierany przez wizazystkę. Ja zamiast podkładu dostałam krem bb,  który faktycznie był dobrej jakości i nie spływał tłustą plamą z twarzy, jednak chyba wole używać podkładu :p czuje się wtedy "zakamuflowana" i jest mi z tym zdecydowanie lepiej :p

Kosmetyki NYX których użyłam:

Korektor cw 1
Krem BB 02 natural
Puder ivory 01 stay mat but not flat
Puder brązujący taupe ab11
Róż blush dusty rose
Czarna mascara Propel my eyes
Rozświetlacz
Błyszczyk burtę gloss blg 03
Cień do brwi z woskiem
Cienie do oczu Love in Paris Lip10
Kredka do oczu 078 ecp 03

I oczywiście na koniec dostałyśmy małe upominki w postaci mascary i rozswietlacza dodatkowym aspektem były wspólne zdjęcia.








Mascara - jest genialna pod względem wydłużenia rzęs co robi maksymalnie jak widać na moim zdjęciu,  bo właśnie taką się malowałyśmy. Ten produkt się nie osypuje.  Pogrubienie jest zadowalające jednak mogłoby być lepsze, trzeba się trochę natuszowac by rzęsy były zniewalajace.  Nie skleja ich drastycznie. Szczoteczka nie jest giętka i silikonowa jednak cieniutka i wygodnie można ją używać.  Produkt godny polecenia :)

Rozświetlacz - nie nadaje efektu brokatu tylko pięknie perłowego rozświetlenia, wygląda na skórze bardzo naturalnie i delikatnie :) świetna konsystencja. Każda z nas powinna go mieć. 

Spotkaniu daję dużego plusa, gdyż dzięki niemu mogłam wypróbować kosmetyki, które okazały się rewelacyjne. Polecam wam tę markę ;) 


Pozdrawiam serdecznie :* 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentarze:

  1. ale świetnie ! ja byłam na lekcji makijażu z marką The Balm :) super sprawa takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zawsze można nauczyć się czegoś nowego :)

      Usuń
  2. fajne są takie spotkania, blogerek.

    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com. u mnie post o czarnych butach sportowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta marka mnie bardzo ciekawi, od dłuższego czasu przyglądam się produktom NYX, ale jakoś nigdy na nic sie nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Nyx. Sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu :) Fajnie jest móc przetestować nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego Bloga w naszym katalogu jusTFashion. Zgłoś bloga na www.justfashion.pl i zdobądź większe grono odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spotkanie i wreszcie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! Uwielbiam Douglasa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super spotkanie :)) więcej by trzeba było takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga ;) Miło się czyta.
    Ja zapraszam Cię do siebie,dopiero co zaczynam i nie znam się jeszcze do końca na prowadzeniu bloga ale miło mi będzie jak mnie odwiedzisz :* http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ! :) Ja zaczynam,czekam na porady Wasze :) !


    Zapraszam do mnie :) ! http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ! też uwielbiam ten rozświetlacz ! :) zapraszam na moje początki: thesimplyred.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  12. te zdjęcia to prawie profesjonalne, gratki :)

    OdpowiedzUsuń