Legginsowe ślicznoty, czyli Street Fashion

Jest wiosna, miłość w powietrzu, lepszy humor, a kobiety ... częściej wychodzą z domu i chyba w pośpiechu nie patrząc po drodze w lustro. Oczywiście mniejsza cześć kobiet, bo o wszystkich nie będę pisać,  wiadomo.


Nie wiem, może nie czują wszechogarniającego ścisku?  Nie mogę już na to wszystko patrzeć, więc pora się wyżalic w sieci. Być może wpłynę na którąś delikwentke i będzie o jedną mniej na mieście.  


Czasami jak na nie patrzę boli mnie pipka i każda grudka cellulitu.  Gdyż ja do dlugonogich piękności nie należę, dlatego też tego nie rozkminiam.  Wie ktoś o co mi kaman?  Jeżeli nie, to patrzcie (i podziwiajcie) :



Pani po lewej, też chciała wyglądać tak szczupło jak psiapsióły,  no ale... nie pykło. Chociaż, przyznacie ze kokarda na złotych wlosach dodaje tu większego szyku.

Ogólnie jestem fanką legginsów,  ale takich nie prześwitujących, przyponających spodnie i nie ukazujących głębokości mojego ROWA. Są one wygodne, fakt. Niestety na mieście ukazują się moim oczom miliony jak folia spożywcza opiętych Dup. 



Chcą wyglądać sexy? Wiadomo, ten który nie popatrzy na taką niech pierwszy rzuci kamieniem. Heloł, a na takie panie lekkich obyczajów też patrzą i niejeden wypadek był tym spowodowany. Nie zawsze wzbudzają podziw zgrabnym ciałem, a lekkie obrzydzenie... Ile to ja już się gaci naoglądałam... Niektóre pięknie zsuwały się z dupy no ale pomińmy już ten fakt. 

Na siłowni legginsy przeważnie gdzieś tam będą prześwitywać, bo tam napinamy się prężnie modelując swe ciałka.  Na siłowni Pure sprzedają nawet kondomy. Dla chcącego nic trudnego, co trochę jakaś wymalowana panna na siłe wyrywala kolesi, nawet zajetych... Nie dla każdego siłownia to miejsce ćwiczeń :) Chyba, że na zapleczu :) 

Właśnie tak wyglądają w mych oczach....



Dobra, dosyć tego sexu,  bo jeszcze zmienię orientację. Ja wolę cos w tym stylu :



Czyli coś normalnego... Szpilki mile widziane :) Eh, trochę mi ulżyło,  zeszła ze mnie zła energia. Hehe do momentu gdy znowu czegoś nie zobaczę :p 

Trzymajta się Lachony :)


A dziś relaksuje się z przecudownym zapachem białej gardenii :) 



Kasia

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 komentarze:

  1. Szczerze - również nie potrafię ścierpieć otyłych osób, które noszą mega obcisłe leginsy bo sądzą, że to 'wyszczupla'. To po prostu wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec jednak nie jestem jedyną zniesmaczoną :)

      Usuń
  2. Dokładnie, coraz częściej widują coś takiego. Ale to po prostu nie pasuje ;.; Jest tyle fajnych sposobów aby fajnie się ubrać z nadwagą, czm legginsy :'(
    Kremowe legginsy też niszczą system xD
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń