Moja mała metamorfoza i podarunki od fryzjera - goldwell


Zacznę od tego, że z moich obliczeń ok 11 lat farbowalam włosy wciąż na ciemne kolory, tylko przez krótki czas miałam jedynie balejaż, który był jedynym jasnym wariactwem na mojej głowie.  Mam 27 lat i zapragnęłam zmiany, szczególnie że moje jasne odrosty dość szybko się pojawiają i ten efekt nie jest zbyt zachęcający. Efekt łysienia, jeszcze bardziej namawiał mnie do zmiany (Bo tak właśnie wyglądają jasne odrosty na ciemnych wlosach).


Swój kolor ukrywam. Nawet nie pamiętam dobrze jak on wyglądał,  za to moja mama chyba lepiej go kojarzy bo efekt końcowy po moich farbowaniach podobno go przypomina. Ukrywalam go przez 11 lat, a teraz zbliżony kolor bardziej mi się podoba niż poprzedni ciemny, którego tak kurczowo się trzymałam...

Gdy wkoncu się zdecydowałam i umówiłam do swojej fryzjerki itd., stresowalam się jak cholera ogólnie chciałam tylko ściągnąć kolor, gdyż moje włosy do krótkich nie należą i nie chciałam zbytnio popłynąć z kasą. Rok temu za ombre nieźle mi naliczyli a przecież to tylko końcówki... Wolałam już sama położyć kolor w domowym zaciszu.

OK,  jestem na miejscu z pięknym odrostem, a Pani się zesrała się. Ściągnięcia koloru Przem Pani się nie podejmie nigdy przenigdy za swojego żywota.  Włosy mam za długie, odrost na 5 cm za mały bo prawie żaden,  i wogole heloł. Do mojego rocznego ombre i odrostu może zapodać jedynie balejaża na bażanta. Super ! Prośby nie pomogły, bo Pani nerwowo tupała nóżkami i kiwała łepetynką....

Omg ... Włosy w miarę zdrowe a tu takie newsy jakby ściągnięcie było czymś nadprzyrodzonym i niewykonalnym. Powiedziałam "dowidzenia" i wyszłam... Ze względu na moją mame, która  biega tam co miesiąc na podcięcie końcówek nie pojechalam pani specjalistce,  a szkoda :(

Zadzwoniłam do mamy żeby się pożalic, wyżalic i nawyzywać no i poszłam do innego fryzjera tego samego dnia. Wydawało mi się że tam jest drogo i w ogóle bałam się wchodzić, ale desperacja nie zwracała uwagi na zawartość mojego portfela.

Jak wparowalam, tak odrazu spytalam czy ktoś da rade ściągnąć mi tą farbe... A Pan nawet nie pytał o nic, tylko kazał się rozbierać i siadać, zdziwiony później że poprzednia Pani nie chciała się zadania podjąć.  Pracowały nademna 3 osoby i trwało to ok 3 godziny.... farby co trochę dokladali, a ściągali też przy pomocy pary co strasznie mi się podobało bo szybciutko schodziło (przy odrostach także). Ogólnie byłam jaskrawo żółto pomarańczowa i zdołowana. Kolor wyrównali farbą i miałam tak czekać tydzień - dwa do następnego farbowania, ale.... byłam wdzięczna za tak piękne ściągnięcie farby :D



Mama oczywiście parsknęła śmiechem na mój widok, a ja przez tydzień unikałam luster, a przypadkowe zerknijęcie czasami wywoływało u mnie strach. Drugiego tygodnia nie wytrzymałam poleciałam do tego samego Pana. Jego profesjonalizm i rady poskutkowały tym, że postanowiłam wymienić swoją fryzjerkę na lepszy model :)

Drugie farbowanie już tyle nie trwało. Kolorek wyszedł ciekawy, bo jasny brąz trochę kasztan, w słońcu za to ma złote refleksy,  ogolnie podoba mi się,  właśnie czegoś takiego szukałam :) Na szczęście wybiłam  sobie jakoś z głowy domowe farbowanie bo napewno wyszloby mi coś niefajnego.... I zapewne za ciemnego.



W bonusie dostałam 3 podwójne saszetki z szamponem i odżywką :) i... nie popłynełam z kasą :)



Jak widać jedna już zużyta. Powiem tyle: szampon mnie nie zachwycił, gdyż włosy po nim były twarde i lekko szorstkie. Odżywka za to, była ciekawa. Wcierałam ją w pojedyncze pasma i pozostawiłam na ok 2 minuty. I stało się to co lubię.  Woda gładko spływała po mięciutkich i delikatnych w dotyku wlosach, czyli poezja :) Zapach preparatów bardzo ładny, te akurat do włosów farbowanych miały śliczny pastelowy różowy kolor :) Zapach utrzymuje się na włosach dość długo tak jak i połysk :) Warto zastanowić się nad zakupem odżywki,  choć nie należy do najtańszych.  




Do następnego :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 komentarze:

  1. Zmiana bardzo na plus. :)

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No j chyba też lepiej się w nich czuje :)

      Usuń
  3. A jaki nr farby mialas polozony?:)

    OdpowiedzUsuń