Łupy z Rossmanna -49 %


Nigdy nie zrozumiem szału niepotrzebnego wydawania kasy. Przyznam, że obniżki mnie ucieszyły, gdyż akurat miałam resztki niektórych produktów w swojej kosmetyczce i totalne braki lakierowe... 

Po pracy z lekkim bananem na twarzy ruszyłam do drogerii, uhahana zaoszczędzoną kasą,  aleeeee gdy tylko wyobrazilam sobie te stada bab ocierające się o mnie,  to już mnie telepało :/ oczywiście - nie myliłam się. 3 kolejki nie wiadomo gdzie koniec a gdzie początek. Czekałam 15 minut aż zauważy mnie któraś pracownica by sprawdzić dostępność produktów, które mnie interesują. Większość juz była wymacana, wyciapana lub zniszczona. Porażka. To co miałam kupić, jednak uzyskałam i czym prędzej ulotniłam się z tego szału zakupowego. 

 Lakiery z Rimmel'a


Udało mi się dorwać 3 z wiosennej kolekcji Rity Ory. Uwielbiam je za piękne odcienie, śliczne kwiatki na opakowaniu, trwałość, szybkie wysychanie, łatwe rozprowadzenie na płytce paznokcia i połysk. Wadą jest tylko mała ilość  :(

Podkład i puder z serii Lasting finish 25


Miałam próbkę tego podkładu (z gazety) i wystarczyła mi na 3 użycia. Spodobał mi się na tyle, że postanowiłam kupić i skompletować. Dobrze kryje, cały dzień utrzymuje się na twarzy, nie tworzy efektu maski dzięki idealnym odcieniu i jest gęsty. Wystarcza na długo jak przekonałam się po użyciu próbki. Wadą jest dla mnie rozprowadzanie go na twarzy, trzeba uważać by nie zaserwować sobie smug... Ale to tylko jedna wada :) 


Maybelline - brązowy cień kolor tatoo 24h, eyeliner w pisaku master graphic, eyeliner w żelu 


Brązowego cienia używam jedynie do brwi, gdyż jest rewelacyjny ! Mam resztki jeszcze z poprzedniego, który kupiłam na poprzedniej promocji, wiec widac jak bardzo jest wydajny ;) Juz nie wyobrażam sobie bez niego dalszej egzystencji :)

Eyeliner w żelu to mój ulubieniec w tworzeniu kresek. Wychodzą mi wtedy równe i idealnie czarne :) Oczywiście nie rozmazują się, przynajmniej u mnie.

Eyelinera w pisaku używam gdy rano nie mogę zwlec się z łóżka. Wtedy mam mniej czasu więc wolę sięgnąć po taką alternatywę, by nie bawić się pędzelkiem w żelu i nie spóźnić do pracy :p Ten jednak Może się troszkę mazać,  wiec trzeba powstrzymywać się od płaczu w kryzysowych sytuacjach :p

Biała kredka soft kohl Rimmel


Jest według mnie numerem jeden wśród kredek do oczu. Czasami mam ochotę na ich powiększenie, wtedy sięgam właśnie po nią :) 

Lakiery z miss sporty


Może nie są rewelacyjnie trwałe, ale mają tak wiele odcieni, że ciężko przejść obojętnie. Poza tym są dość tanie i łatwo się nimi maluje. Na imprezę w sam raz lub jakieś tam jednorazowe wyjście :) 

Tusz do rzęs lash sensational  Maybelline


Reklam tysiące, także na blogach. Nawet ja się kiedyś skusiłam i jak widać kupiłam kolejny. Naprawdę wydłuża i pogrubia rzęsy, jednak trochę je skleja i trzeba uważać przy aplikacji. Jednak za tą cenę nie ma tragedii i podobno posklejane rzęsy to hit tego lata :p


A teraz odpoczynek przy niedzielnej kawie i cieście, które średnio mi wyszło, ale może kolejnym razem będzie lepiej. Chociaż człowiek tak się pocieszy, żeby całkowicie sie nie zrazić.



Kasia 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz