Gdy jestem sama, lubię...




Nie, nie ! Nic z tych rzeczy. Żadnych silikonowych i brzęczących urządzeń nie mam na myśli, nie o tym mowa, a przynajmniej nie dziś. Czasami by nie sfiksować, każdy potrzebuje chwili dla siebie. Takiej chwili zmulania lub też nie zmulania, zależy co kto lubi. Ja na przykład, wybieram coś spośród takich opcji:

♡ kupuję gazetę, wykładam się wygodnie na kanapie, a obok przeważnie leży kawka i Kinder Bueno, które wręcz ubóstwiam


♡włączam jakiś ciekawy film i w towarzystwie Red'sa lub innego napoju alkoholowego wciągam się w fabułę, przeważnie nie do końca mądrą ale i tak się wkręcam Do kolekcji są też solone chipsy, a jakże :)


♡ robię sobie kąpiel z wypasem, czyli świeczki, sól, piana, wszystko co pod ręką do wanny, to tam ląduje. Załączam radyjko na tablecie i leżę tyle, aż moje ciało zacznie przypominać gąbkę


♡ robię domowe SPA. Maska na włosy, stopy i facjatę, a do tego w dalszej kolejności malowanie paznokci, bo co to byłoby za spa bez takiej opcji, oczywiście popijam coś w tle, zależy od zachcianki


♡ wykładam się w sypialni, załączam tv, aby coś w tle marudziło i wlepiam się w tableta, a głównie w Messengera FB. Z tą aplikacją minuty lecą jak oszalałe i zamieniają się błyskawicznie w godziny.


♡ idę na shopping. Wolę chodzić sama, jak już z kimś idę to głównie dlatego, że chcę przy okazji pogadać, ale wtedy rzadko coś uda mi się wypatrzeć. Wolę sama, na spokojnie i w żółwim tempie  wymacać każdą szmatkę.


♡ niestety jestem osobą, którą wkurwia najmniejsza plama na podłodze i za nic w świecie nie mogę się przy tym relaksować. Zasuwam więc z Viledą i ścieram ile się da. Przeważnie wtedy już nie zostaje mi za wiele czasu, dlatego gniję bezsensownie na kanapie i przełączam wkurzona kanały w tv, bo przecież teraz w wakacje nic ciekawego nie ma...


♡ czasami też obczajam wszystkie sieciówki on-line. Stron jest wiele, dlatego mogę się wyłączyć i wgapiać w nowe kolekcje ubrań


♡ rzadko się zdarza, ale się zdarza. Lubię czasami dorwać ciekawą lekturę, a ciekawą dla mnie książką jest taka która zawiera w sobie trochę erotyki. Drzemie we mnie mały zboczek, który czasami tego potrzebuje ;p 


♡ zimą niektóre z tych czynności wykonuję przykryta kocykiem w grubych góralskich skarpetach i z wielkim kubkiem herbaty z dwoma plastrami cytryny mmmm....


A jak totalnie nie mam co robić to po prostu idę spać, o ile mój pies mi na to pozwoli i w między czasie nie zeżre połowy mojego kocyka.
Kasia

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz